Sunday, June 30, 2019

Kagawasan

Dili ko ikaw pugson pagkuyog kanako
didto sa lugar unya nga mahimong atong salag
sa pangandoy, gugma, kahingawa, kalipay ug kaulag
nga bisan pa sa gihambin tang pagbati
wala kini nato mapatuman human sa sudya sa panahon
ug sa kumpisal nga ikaw ug ako hiniktan ug walay kagawasan

Dili ko ikaw hangyoon nga mulampanog uban kanako
karong kadlawon sa dili pa magmata ang adlaw
ug magpakita sa iyang kaisog haron iulipon kita usab
diha sa atong kaulaw, kalimtan ko kining tanan
wala ako mahadlok nga mabali ang akong tuong pako
maputol ang akong walang tiil ug mabuta ang akong mga mata
sa sudya unya sa mga alibangbang ug pati

Dili ko igsapayan ang tanan
Ikaw lang ang magbuot, ikaw lang ang may katarungan
Apan sublion ko, naa ra nimo ang imo ug ako unyang kagawasan.

No comments:

Post a Comment