Monday, June 15, 2009

ang mahigugma pagbalik

gikan karon ingnon ko ikaw
nga wala ako nagdamgo
nga ania ako tupad kanimo
ania ako may kalag
ania ako walay kasilag
ania ako nahigugma
nianang giingon mong usa ka panghimakak

gikan karon ingnon ko ikaw
dili mahitabong masayop ko
gibati ko pagbalik ang tinagutob sa kahinam
sama sa matag kakita ko
sa akong crush kaniadto
sa dihang high school
pa'ko sa among baryo

gibati ko na usab ang mangandoy
nga maabot na ang sunod nga adlaw
haron lang makauban ikaw
mahinabi sa imong bahakhak ug katawa
makadungog sa imong mga istorya'g pakatawa

pagkalami gayod pamation
daw sa hagtik sa gibaling chicharon
gituslo niadtong halang nga suka ug patis
nga nagtulo pa ang akong laway sa kaaslom

ug dili nako tuyuon
kasing kasing nako daw gitikon
ingon na gyud tingali niini ang mahigugma
daw nabuhi ang akong dugo
sa akong kabatan-on

1 comment:

  1. ganahan sad diay ka ug bisaya day...hehehe
    abi naku ug ako ray nagkalingaw ani

    ReplyDelete