Friday, June 12, 2009

labaw sa pulong

nangutana ka kanako ug UNYA?
ug busa ingnon ko ikaw
nga dili lang ako pulong
dili lang ako garay nga imong basahon
hikapa ako kay usa ako ka matuod
pagbati, nibati ug labaw sa tanan gugma
nahigugma diha kanimo
labaw sa pulong
dili matukib nianang pulong
dili matugkad sa pagsabot sa hunahuna
bisan pila ko pa kini kagatusang ikulit dinhi
niining akong hulagway
dili ko gihapon kini kanimo mapasabot

maong usbon ko
labaw ako sa pulong
labaw sa ako kanimong giingon
ako kadtong halok sa imong paghinuktok
ako kadtong imong gikahinabi ilalom sa imong kalaay
ang tinaguktok niadtong sapatos sa hagdanan sa kamingaw
ang babaye nga walay nawong
ang babaye nga ikaw ang nihulma diha sa imong atubangan
ang babaye nga mihalok ug miluhod sa imong tiilin
ang babaye nga migakos kanimo sa walay kahadlok
ang babaye nga walay pupanuko
bisan masayod pa sa tinuod ang kalibutan
ug bisan tulisukon sa dakong kauwawan

andam ko kanang dawaton sa walay pupanuko
dili mo madungog ang akong pangagho sa pagbasol
kay dili ko kini basulan bisan imo pang ayran
bisan dili pa nimo tuohan dili ko kana igsapayan
unsa pa, unsa pa ba ang angayan nakong iingon nimo
unsaon ko pa ba ikaw pagpasabot
unsaon ko pa pagpahayag
nga ako kini, ako,
ug ako kining ania sa imong atuibangan
hikapa, hagki ug gaksa, imo ako tanan
lawas, kalag ug espirito
bisan man gani sa damgo ta lang

No comments:

Post a Comment