Friday, June 12, 2009

paminaw, paminawa

paminawa, paminawa una ako
paminawa kining tinagubtob
sa gatambol kong kasing kasing
nga nagping-it niining daplin

daw sa nawad-an sa dalonggan
nga kanhiay kaniya nipatalinghog
nidasig sa walay umoy nga pagbati
walay kadasig, kay wala nay kinabuhi

paminawa, paminawa kining singgit
paminawa kining akong awit
paminaw, paminawa ang awit sa pangindahay
paminawa, paminawa, paminawa

ngano basang ingon kana ana karon
nga kung kanhi may kainit ang pagtagad
karon daw sa nawad-an sa katam-is
maong paminawa ako akong mahal

mahal ko kaayo ikaw maong paminawa ako
awiton ko kining mga pulong nga alang lang kanimo
nga gusto kong maabot sa kina-uyokan sa katahom
sa imong pagkatawo ug ang kalabo sa akong mga pag-ampo

paminaw, paminawa ako
paminaw kanako, isinggit ko ang gugma
alang lang kanimo
alang ug alang lang gyud kanimo
paminaw, paminawa intawn
ania napagaw na karon

No comments:

Post a Comment